søndag den 27. april 2014

Træning 26. april 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 06.50, 9 km (restitution)
Generelt: Løb en stille og rolig restitutions tur på båndet nede i fængslet inden at jeg skulle møde på jobs. Det blev til 9 rolige kilometer i snit 4.30 m/km. Var ok løbene....
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 14 km (tærskel intervaller)
Generelt: Dagens andet pas blev ligeledes løbet på båndet nede i Horsens, efter at jeg havde fået fri fra en laaaaang vagt. Startede ud med 5 km progressiv opvarmning i snit 4.02 m/km. Herefter løb jeg 2 x 3500 med 1½ minuts pause imellem i mit halvmarathon pace (3.14 m/km), jeg var ganske okay løbene - føler mig dog ikke helt så "let" som for en måneds tid siden inden VM halv..... men har efterhånden også lagt på et højt trænings niveau i et halvårs tid nu uden pauser og med høj mængde.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar