fredag den 25. april 2014

Træning 25. april 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 10.00, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet umidelbart efter jeg var stået op, løb den "sædvanlige" tur ned til Århus havn, ud langs vandet i Risskov og herefter tilbage til Skejby, det blev i alt til 16 km i snit 4.14 m/km. Jeg var ganske tung i stængerne til at starte på men det hjalp da jeg lige kom i gang, turen blev derfor løbet i progressivt tempo hvor jeg sluttede fint af med at løbe de sidste 5 km i omkring 3.45 - 4.00 tempo. alt i alt en ok tur i lækkert lækkert vejr.
 Aften
Fysisk: Kl. 22.00, 10 km (restitution)
Generelt: Løb en yderst rolig tur på bånd da jeg fik fri fra arbejde, det blev til 10 km i snit 4.30 m/km. Jeg skal arbejde uafbrudt fra nu af og indtil mandag eftermiddag her nede i spjældet. så træningen bliver bånd - bånd og lidt mere bånd morgen og aften :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar