fredag den 14. august 2015

Træning 14 August 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 07.40, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her tidligt til morgen. Løb de første halvanden kilometer sammen med vibsen og drengene som skulle i skole. Herefter løb jeg videre over i Elling plantage og skov og løb lidt på nogle for mit vedkommende nye og uopdagede skovstier.... Ganske fin tur som egentlig blot skulle overståes.
Aften
Fysisk: Kl. 17.00, 13 km (interval)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet lige inden aftensmaden.... efter 5 km let progressiv opvarmning. hamrede jeg 10x500 meter med 1 minuts pause på de flade lande(markveje) omkring Bratten strand. lagde lidt for hurtigt ud på de første 4-5 stykker så faldt lidt i tempo på de sidste, men alt i alt holdte jeg et snit på 2.59 m/km. Fint fart pas hvor jeg var ganske fint løbende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar