lørdag den 29. august 2015

Træning 29. august 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 05.30, 15 km (interval)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil morgen nede i fængslet inden at jeg skulle møde på jobs. Efter 5 km halv hurtig opvarmning, løb jeg en serie intervaller bestående af 5x1000 meter med 1 minuts pause imellem. løb dem alle med 3.00 fart..... afsluttede med 5 km afjog. Trods tidspunktet var jeg ganske fint løbende.
Aften
Fysisk: Kl. 13.50, 10 km (varighedsløb)
Generelt: En stille og rolig tur på bånd løbet i arbejdstiden i fangernes træningsrum. Var igen finyt løbende og samlet blev de 10 kilometer snittet i 4.23 m/km, efter at jeg var startet roligt ud i omkring 4.40 tempo. alt i alt har ugens forløbige 6 dage budt på 196 kilometer, så det bliver skønt i morgen med en "fridag" :-) som blot lige skal få mig over de 200.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar