tirsdag den 18. august 2015

Træning 18. august 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 07.45, 17 km (interval)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til morgen umiddelbart efter at jeg var stået op. Efter 5 km progressiv opvarmning løb jeg en serie lange intervaller bestående af 4+3+2000 meter med 2 minutters stående pause imellem. Jeg holdte snit 3.10 m/km på dem alle. Samlet set var jeg rigtig rigtig godt løbende... så bortset fra en fortsat øm ryg - er jeg flyvene pt :-) 
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.30, 9 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i Skejby hvor jeg har tilbragt det meste af dagen på at male min lejlighed. Løb blot en rolig tur i snit 4.20 m/km ned til Egå engsø og retur. Alt i alt var jeg ok løbende selvom morgenes fart pas selvfølgelig sad en bette smugle i kroppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar