mandag den 3. august 2015

træning 3. august 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 10.30, 20 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur og min første rigtige træningstur som strandbynitte. Efter at være flyttet her op såååån rigtig igår - stod den på første pas. Løb en medium lang halv rolig tur på 20 km i snit 4.18, på nogle efterhånden velkendte landeveje. Ok træningspas oven på¨gårsdagens lange tur.
Aften
Fysisk: Kl. 21.00, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at have ordnet hele dagen i min kærstes og mit nye hus, stod den på endnu et roligt pas her til aften. Startede med at løbe 7 km selv, hvorefter jeg samlede min kæreste op der hjemme og løb yderelig 7 km. Samlet snit for de 14 km blev 4.42 m/km. alt i alt en rigtig rigtig god første trænings dag som strandbynitte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar