fredag den 7. august 2015

Træning 7. august 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 09.30, 10 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas blev løbet lige efter morgenmaden sammen med en cyklende Lucas ved min side :-) altid dejligt med noget selskab og en morgen frisk knægt :-) var ok løbende.....
Aften
Fysisk: Kl. 18.00, 17 km (tempo)
Generelt: Da jeg skal være i Århus her i weekenden, benyttede jeg mig af muligheden for at løbe ugens tempotur på båndet inde i byen. Efter 7 km progressiv opvarmning hamrede jeg 7 km tempo i 3.12 m/km. Afsluttede med noget roligt afjog. Alt i alt var jeg rigtig rigtig godt løbende... begynder at føle at formen er ved at være rigtig god. løber i hvert fald omkring 2 sekunder hurtigere pr kilometer på disse pas i forhold til optakten til Barcelona og Hamborg i foråret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar