søndag den 16. august 2015

Træning 16. august 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 08.00, 8 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her tidligt til morgen inden hele familien som var på besøg vågnede. Løb en kort og meget rolig tur i snit 4.40 m/km, hvor jeg sluttede med at hente 24 rundstykker som jeg løb under armen med de sidste 1,5 km.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 14.40, 11 km (interval)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hertil eftermiddag, efter at have været huslig og slappet af siden familien forlod strandby efter morgenmaden. Efter en kort opvarmning på 3 km hamrede jeg 3x2000 meter med 2,5 minuts pause imellem. Jeg havde et samlet snit på de 6 km på 3.12 m/km. Var ikke specielt godt løbende.... føler mig lidt tung - meeennnn vist meget normalt med den trænings belastning jeg har pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar